JUALAN KAIN ELA ON LINE

                       SELAMAT DATANG 
 KE JUALAN KAIN ELA SECARA ONLINE

DIKEMASKINI TERAKHIR
12 JANUARI 2014

Saya mengucapkan ribuan terima kasih yang tak terhingga kepada ANDA kerana berkesudian melawat laman blog Kain Ela ini.Anda pastinya akan terhibur dengan di sajikan dan diperlihatkan dengan pelbagai jenis fabric Kain Ela Pasang dan juga fabric Kain Batik Ela Pasang yang menarik,cantik,beranika warna dan berkualiti.


             BARU..BARU..BARU LAGI....RUGI KALAU TAK BELI....
             KLIK UPDATE STOCK @ STOK KAIN

Pastinya gambar kain ela ini akan dapat menambat hati ANDA bila melihatnya dihadapan PC @ LATOP anda walaupun tidak dapat merasa akan kelembutan dan kehalusannya.Lihatlah dengan keadaan hati yang tenang dan bersantai tanpa mendapat gangguan dari mana-mana pihak.Dengan harga yang ditawarkan berpatutan ANDA mampu memiliki dan memakainya.

HARGA JANGAN JADI ALASAN !!!! YANG PENTING MESTI MAUUUU !!!
KLIK IMAGE STOK KAIN


Beri tumpuan ketika membuat pilihan....jangan tergopoh-gapah....jangan kelam kabut....jangan gerammmmm....relax....relax...relax....buat pilihan mengikut naluri kehendak hati ..... jangan mengikut nafsu....buat pilihan dengan tepat...jangan terpingga-pingga....dah secocok baru  pilih ...jangan buang masa ...terus saja buat pesanan.....habis cerita....

TENANG..TENANG..KAIN SENTIASA YANG TERBARU ..PILIH..PILIH.

ANDA tidak perlu bersusah payah mencari kedai-kedai kain....BUANG MASA ..nak cari parking lagi...nanti anak-anak nak ikut....masalah lak nak jaga.... eh..eh...macam-macam boleh jadi....Untuk penjimatan MASA tidak perlu itu semua....hanya duduk dipejabat maupun dirumah tengok didepan PC @ LATOP ...pekena air kopi / teh dan goring pisang ....pastu klik blog laman borongkain4u.blogspot .. Lihat dan tengok....buat pilihan.....buat pesanan ..
buat bayaran..tahu-tahu kain dah sampai kat pejabat @ kat umah.. senangkan !!!cuma bezanya ANDA tidak dpt merasa kelembutan & kehalusan dengan tangan sendiri semasa buat pilihan.....


Tidak perlu tunggu ada Promosi Potongan Harga @ Jualan Hebat seperti yang ada di kedai-kedai kain kerana ANDA ditawarkan dengan harga amat berpatutan....mungkin ANDA tidak percaya dengan harga yang ditawarkan tetapi itu adalah kenyataan nya.Anda boleh membeli sepasang,2,3,4 @ 5... terpulang kepada pilihan ANDA.....kalau nak beli banyak pasang pun boleh tetapi hanya dibenarkan 30 psg... tidak kira apa pun jenis kain yang ANDA pilih ( campur - campur ).Kain Ela ini pun boleh dibuat sebagai HADIAH untuk rakan -rakan Sepejabat,Sekerja,Kawan-Kawan Seperjuangan,Saudara Mara pun boleh juga....nak jual pun boleh....nak  tambah INCOME katakan lah .....


ANDA akan terserlah Anggun, Menawan , Cantik dan Menarik dan sejuk mata memandang bilamana ANDA memakai Fabric kain Ela ini.Pastinya diri ANDA akan mendapat TEGURAN dan PUJIAN.

INGAT PESANAN SAYA ANDA TIDAK PERLU KELUAR RUMAH @ PEJABAT....HANYA KLIK LIHAT...TENGOK...PILIH...BUAT PESANAN ... BUAT  BAYARAN ...SEMUDAH ITU KAN ...
SEMUANYA DI HUJUNG JARI ANDA  ........

     BIJAK MELIHAT... BIJAK MEMILIH.... 
     BIJAK MEMAKAI... BIJAK BERGAYA...

                      PEMBERITAHUAN
   TELAH PUN DIKEMAS KINIKAN PADA HARI
12 JANUARI 2014
CEPAT..CEPAT..BUAT PILIHAN DAN TEMPAH .....
TAKUT NANTI KEHABISAN STOK...
Jangan Lupa " BOOKMARK " blog ini sebagai rujukan untuk anda dan kawan-kawan.....ingat KAIN....ingatkan blog borongkain4u.blogspot.com kerana setiap minggu Fabrik Kain akan sentiasa " UPDATE " keluaran yang terbaru ....jika ada yang menarik......
Harap bersabar yea kerana proses memuat turun gambar kain mungkin mengambil masa yang agak lama atau agak perlahan kerana agak banyak gambar yang tersedia dan mungkin juga bergantung kepada kelajuan internet.

Tengok! Jangan Tak Tengok! Cepat Pilih !!! Siapa Lambat Kempunan !!!